maanantai 22. elokuuta 2011

HELLOU BEIBIS!

O.K ENSINNÄKI ME EI TODELLAKAA OLTU VAA J:N KAA SILLEE KOKO AJAN VAIK ESBA SANOO!!! !!!!!! -_____- mä oon nyt IHAN VITUN vihane J:l koska se kusetti mua ku sanos et puhkos kortsuu reikii luulin et oon raskaana kun MAHA TURPOS KAKS PÄIVÄÄ.....!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! mut sit se sanos et se huijas -__________________- VITTU.....!!!! MUT J on kyl ihana koska se tuo mul ain siddee ja vie mua ajelul sen smartil kaikki on NIIIIIIIIIN kade:) :) :) :) <3<33<3<333333:D:D:D:D

viime viikol alko KOULU!!! se on perseest!! kaikki aineet tuntuu ihan turhilt -__- meil alko joku vitun yhteis kunta oppi en ees tiiä mitä se on?? tiiän vaan joku timo soini koska se on kaikis FB kyselyis LOL XDDDDDD (OKEI XD ei saa käyttää mut poikkeus koska LÄPPÄ...!!) sit meil sanottii et pitää keskittyy enklantii ja SWEDUPELLEKIELEE ku sitä tarvittais LUKIOS -_- MEIST TULEE ESBAN KAA LÄÄKÄREI nii pakko kai sit lukee??? ei kukaa puhu ees ruotsii nykyään -_- Jagg inte PUHUA SVENSKARNA!!!! mut onneks me ollaa hyvii enkus ku mun iskä on bisnesmies ja tosi rikas....!! WE CAN SPEAK ENGLIS! :) :) :) (Eiku kuuluuks toho H loppuu emt IHA SAMA!) :) :) :) :D:D:D

sain muute mun neljännen iphonen nyt koulun alkuu ku sillon ku sain mun ekan niin sit tuli uus versio ja halusin sen ja sit hävitin sen toisen kun olin vähän BAILABAILA (XXXD)) JA SIT annoin sen kolmannen mun kaveril ku sil oli niin paska känny et se oli noloo.... :///// NIIN NYT SAIN IHANAN MISÄ ON KRISTALLEI! <3<33333 JA VALKOSEN!!!!1!!

OKEI ja hei me katottii vähä noit tilastoi ni MEIL ON KÄYNY IHAN SAIRAASTI LUKIJOI!!!!! mä en kyl muista kuinkamonta tuhatta ku en muista kuin mont nollaa kuuluu olla mihinki. MUT PALJON!!! SAATTE KUULLA KAIKEN ESBAN SYNTTÄREIST VKLPN:!!!!!!...!!!!!!!!

nyt meen nuKKUU huomen on joku vitun liikkatunti heti aamul vois kyl lintsaa --_____--- HIUKSET MENEE IHA VITUN SEKASIN HETI AAMUST!!!!!..:!!!! maikat ei tajuu mitää -________---:D:D:D:DD:

PUSI T:MARTSU<3:D:D:D:)

1 kommentti:

  1. pakko sanoa et kamalaa luettavaa, joka väliin hymiöitä, ja vittuja ja sidukkaa ja huoh.
    Okei ootte tos iäs kaikki on kovaa mut silti!
    No omapahan on bloginne

    VastaaPoista