keskiviikko 10. elokuuta 2011

Heibbisbeibbis!!! XD

Heips :D mä kirjotan nyt tänne ,koska Mara XDXDXDXD halus! MÄ NIIIIIIIN REPEEN TOLLE LEMPINIMELLE!!!! XDXD MARAAA :D:D::D:D:D: ei hitto mä oon NERO;D;D mut joo ,mä oon 14 wee (15 PVÄÄÄ JA MÄ OON 15WEEEE!!!!!!!! ja silloin vedetään NIIN FILEIKS!! XD ;D) ja mä ja MARA XD Ollaa niinQ BFF!

mä olin tänää iha masiksessa koska koulu alkaa ,mut sit tajusin et ENÄÄÄN VUOSI!!! perus koulua ja sit mä voin mennä sinne minne haluun!! :D mara ja mä varmaan haluttais lääkäreiks ,ni sit pitäis varmaa mennä lukioon!! :D XD VITTU MIETTIKÄÄ MÄ JA MARA LUKEMASSA!! XD XDXDDXDXDXDDXDXD

mun syndet on tosiaan 15 päivän pääst ja tänääään mä aion yrittää ostaa siddee mun siskon papruil! XD Mä näytän ihan siltä jos pistän lasit päähän XD MÄ OON NIIN VANHAN NÄKÖNEN!!!!!! Mut hei raggaat lukiat no worries!! MUL EI OO OIKEESTI LASEJA!!

T.ESBA!

PS. RAKASTAN SIDDEEE!!!!! XDDDD <33<3<3

1 kommentti:

  1. Hyvä ESBA, osaat hienosti jo näppäillä erilaisia kirjaimia peräkkäin näppäimistöltä. Hyvä sinun kannaltasi. Meitä lukijoita on paljon. Onnea elämääsi, tekstiesi perusteella saata sitä tarvita.

    VastaaPoista