tiistai 16. elokuuta 2011

No jesss!

Tää vklp Oli aikast siiisti! :D XD

Eka perjantaiana me mentiin J, mä ja Mara ja sit yks Matias ajelemaan J:n autolla. Me ajeltiin johonki 11 asti kunnes me käytiin mäkistä hakemas ruokaa. Me ei viititty Maran kaa vetää reivejä viel silloin. Mäkin jälkeen J ja Mara jätti mut ja Matiaksen kahestaa mäkkiin, koska ne meni "ajelulle".... Tsiki tsiki ;D :D:D::D:D::D:D Mut ei me sit pe jaksettu pitkäää. Oltii jo yhelt himas :) (Mara ja J on koko vitun ajan tsiki tsiki, seksihulluja :D::D::D:D::DD)

LAUANTAI!!! JO räjähti! Me lähettiin Matiakselle. Se asuu ihan täs viere!!! ja sen porukat ei ollu himas! JA MEIL OLI SIEL BILEET: :D::D::D:D:D HITTO SE PAIKKA RÄJÄHTI! oli mussa oli ruokaa oli kaikkeee ja mä ja Mara oltii ihan pÄÄÄÄÄÄDYT! ::D:D:D juotii kumpiki neljä siddee. Ja mä iskin yhen jätkän mut en kerro ketä ettei Mara suutu ;) (EN KERRO MARA XD) mun piti olla Himas klo 11 koska perjantaina olin niin pitkään. Porukat ei oikeen tykänny ku olin ihan tuhannen tuiskeessa enkä pysyny kuulema pystyssä.. Mä en muista tästä tosin mitään!! :D:D

MUTTA! MÄ SAIN ARESTIA!!! TÄÄ ON NIIN PERSEESTÄ! JA NYT MUN SYNTTÄRIT ON VAARASSA..... MÄ EN OIKEEST TIÄ MITÄ SANOA... MÄ TAPAN MUN PORUKAT JOS EN PÄÄSE JUHLIMAAN MUN VIISTOISTA VUOTIS SYNTTÄREITÄ.!!!!! :S :@

T. Esba
PS. mun vanhemmat leppyy nopeesti... Eiköhän me saada niistä synttäreistä jotain kuviiki tänne ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti