torstai 11. elokuuta 2011

Mara sano etten enää saa käyttää äksdeetä :´(

Mutta sehän ei menoa haittaa :D Ja kai mä voin sitä vähän käyttääkki XD Kunhan vähennän...

mut MOI!! Tää päivä on ollut SUPERMAHTAVAN täynnä kaikkeee ohjelmaa!!

mä alotin päivän hyvällä aamiaisella! äiti oli hakenu kaupasta kroisantteja ja MÄ RAKASTAN KROISANTTEI!! ne on niiiiiin hyviä ku niihin pistää voita ja nutellaa ja hillooo.... NAAAM XD jos musta ei tuu läskii, ni ei sit kenestäkää! Mä kävin vaaalla ja se näytti et oon 48 kiloo... se on kyl liikaa mulle mä oon kuitenki vaan 174 senttii pitkä..

sit mä menin kauppaa käymään mun papereiden ja "rillien" kanssaXD JA MÄ SAIN OSTETTUA IHAN VITUSTI SIDDEÄ!! Mä ostin jonku kymmenen pullooo!! sit mentii maran kaa meil ja alettiin piillottaa niitä :DDD Mä heitin niit ympäri taloo esim. pyykkikoriin ja mun kaappiin.. nyt äiti tai iskä ei voi koskaan löytää niit kaikkii ni ne ei heitä niit viemärii niiQ viimeks ;DDD marallekki annoin pari..

mä myös sain laskettua mun ripari lahjaks saamat rahat. MÄ SAIN KUUS TONNIA!!! :D::D:D:XXDDDD ajattelin ostaa yhen luu vitosen laukun ja sit mä voin BILETTÄÄÄÄ kunnolla!! :D::D:D:D Ja tajusin just et saan varmaanki synttärilahjaks VAALEENPUNASEN MAUTON!!!!!! :D MÄ OOON NIIN ONNELLINENN :) AHHHH, ON IHANAA OLLA MÄ!! :D

ja sit tänää oli tanssi. mä oon tanssinu jo jonku 10 vuotta ja mä rakastan sitä :) Sit mentiin maran kanssa kattomaan J:n futistreenejä! :D FUTISPOJAT ON NIIN HÅÅÅÅÅÅÅÅÅT XDDD

mut nyt mä meen suunnittelee mun synttärikorttei!!! jos osaan ni pistän tänne ehkä kuvan siitä ;D

öitä, T. ESBA!

ps. 300 ihmist on jo käyny tääl! MÄ OON NIIN ONNELLINEN ET SAAN JAKAA ELÄMÄÄNI JONKU KANSSA :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti